Kullanıcı Adınız:

Şifreniz:

 (Şifre Sor)
Üye Ol

Site

Blog Anketler İstatistikler Üyelik Künye SSS E-mail Linkler

Haberler

Genel Türkiye'den Yurtdışından Siteden Haber Arşivi Eski Haberler

Animeler

İsme Göre Türe Göre Yıla Göre Puana Göre Kategoriye Göre Yeni Yayımlanacaklar

Mangalar

İsme Göre Türe Göre Yıla Göre Puana Göre Yeni Yayımlanacaklar

Yazılar

İncelemeler Röportajlar Detaylı Tanıtımlar Kitap İncelemeleri Etkinlikler Yazışmalar Diğer

Çizim

Julie Dillon'ın Dersleri Patrick Shettlesworth 'ın Dersleri

Kişiler Şirketler

 

Elbise Çizimleri 1 : Kıyafetlerin Fiziği


1.Adım:

Karakterinizi ilk çizdiğinizde hemen kıyafetler konusunda endişelenmeyin ve vücudu düzgün olarak çizdiğinizden emin olun.
Yandaki şekilde bana yardımcı olması için fazla detaylı olmamak şartıyla kollara ve ayaklara eldiven ve botları belirleyici çizgiler koydum.
Resmi yazıcıdan çıkarın ve devam edin.

2.Adım:

Kıyafet vücudun üzerinde su gibi akar. Kıyafetin üzerindeki kıvrımlar kinetik güç ve yer çekiminin etkisiyle belirlenir. Poly bel bölgesinden dönerken kıyafetin sıkıca sokuşturulmuş olan kısmı sabit kalıyor; ama omuz ve göğsün hareketi kumaşı sola doğru (bizim solumuza) çekiyor. Sonuç ise omuzdan kıyafetin sıkıştırıldığı yere kadar olan geniş çizgiler. Sağ bacağı ön tarafa doğru yönlenmiş ve bacağın üst kısmındaki kumaşı gergin tutuyor, kumaşın hareket yönünde akmasını sağlıyor.

3.Adım:

Bir önceki sayfada belirlemiş olduğumuz çizgileri dolduruyorum. Fark ederseniz kıyafet yumuşak ve hareket bölgelerinde eğilmiş yada katlanmış (sol diz, göğüs, sol dirsek, sağ uyluk).
Katlar bükülmüş olan bölgelerden yayılıyor. Kıyafetin diğer parçaları daha rahat bir şekilde yer çekiminin etkisiyle aşağı doğru yöneliyor.
Kollarınızın, belinizin, boynunuzun ve bacaklarınızın etrafında bir hoola-hoop düşünün. Kolunuzu kaldırırsanız hoola-hoop nasıl asılı kalır? Ve kolunuzun neresi hoola-hoop’a değmektedir? Bu değdiği noktalar kırışıkların yayıldığı noktalar olacaktır.

4.Adım:

Eğer hoola-hoop fikrini doğru bir şekilde kavradıysanız fark etmişsinizdir ki hoola-hoop hareket yönünden aksi istikamete doğru asılı kalacak ve belin sağ tarafına dokunacaktır . Hoola-hoop’u yerleştirdiğinizde kuvveti geriden sağa doğru kaydıracak ve hareket süresince bunu devam ettirecektir. Kıyafetler de aynı mantık ile çizilebilirler, hareketin aksi yönünde toplanır ve asılırlar.

 

Bu sayfadaki bilgiler Patrick Shettlesworth tarafından hazırlanıp, Can Özsöyler tarafından tercüme edilmiş ve sayfa Alpin tarafından düzenlenmiştir. Patrick Shettlesworth'ın izni altında sitemizde yayımlanmaktadır.



   

 

Son Girilen Anime Tanıtımları

1. Mushikaburi Hime
2. Spy x Family
3. Koukyuu no Karasu
4. Bubble
5. Kimetsu no Yaiba
6. The Legend of the Galactic Heroes: New Thesis (Encounter)
7. The Legend of the Galactic Heroes: New Thesis 2 (Stellar War)

Son Girilen Manga Tanıtımları

1. Rurouni Kenshin: Master of Flame - Hidden Chapter
2. Rurouni Kenshin: Restoration
3. Yume no Shizuku - Ougon no Torikago
4. Tonari no Kaibutsu-kun
5. Lady Victorian
6. Hadashi no Bara wo Fume
7. Anne no Aijou

En Son Yorum Girilmiş Animeler

1. Clannad After Story
2. Fullmetal Alchemist 2
3. Steins Gate
4. Death Note
5. Baccano!
6. Hellsing Ultimate
7. Himouto! Umaru-chan

En Son Yorum Girilmiş Mangalar

1. Steel Ball Run
2. Stone Ocean
3. Death Note
4. Steel Ball Run
5. Berserk
6. Kaichou Wa Maid-sama!
7. NANA

 

Copyright © 2000 - 2023 Anime.GEN.TR